Büyükşehir’den, “belediye çalışanı-Adanalı” iletişiminin daha pozitif olması için kurum içi eğitim semineri.
Adana
Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Adana Ulaşım AŞ’ye bağlı Halk Ekmek büfelerinde
görev yapan personele kurum içi eğitim seminerleri kapsamında etkili iletişim
eğitimi verildi.
SAĞLIKLI
İLETİŞİM ÖNEMLİ
Adana
Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonunda gerçekleşen seminere Prof. Dr. Deniz
Zeren ve Prof. Dr. Nazif Çalış konuşmacı olarak katıldı. Adana Büyükşehir
Belediyesi Halk Ekmek Tesisleri’nde üretilen günlük 300 bin ekmek, toplam 6
ilçe, 125 mahallede kurulan 238 Ekmek Satış Büfesi aracılığıyla 110 bin aileye
ulaştırılıyor. Kaliteli ve ucuz ekmeği insanlara ulaştıran Halk Ekmek
personelinin vatandaşla daha sağlıklı ve etkili iletişim kurabilmesi için
eğitim semineri düzenledi.
VATANDAŞ
ÖNEMSENDİĞİNİ GÖRMEK İSTER
Genel
görünüşte büfelerde dinleme yapıldığını söyleyen Prof. Dr. Deniz Zeren, ‘‘İş
yerinde çok fazla sayıda vatandaşla görüşmek durumunda kalan kişiler, standart
soruların kendilerine sorulmasına çok alışmış durumda. Vatandaşın ne soracağını
biliyorsunuz, hatta cevabınız da hazır. Durum böyle olunca dinlerken vatandaşa
bakılmıyor ve vatandaş kendini önemsenmemiş hissediyor. Vatandaş kızıyor,
vatandaş kızınca sen de kızıyorsun’’ diyerek, olumsuz durumların önüne
geçilmesi için izlenmesi gereken yöntemler hakkında bilgi verdi.
BEDEN
DİLİ
Beden dili konusunda eğitim veren Prof. Dr. Nazif Çalış ise, kavga veya çatışma ortamında krizi yönetebilme becerisinin iletişimin çok önemli bir özelliği olduğunu ve vatandaş şikayetlerinin, belediyeye yönlenmeden çözülebileceğini söyledi.