Otobüs şoförlerine eğitim semineri
Şoförlere mesaj; “Vatandaştan bir merhabayı ve tebessümü esirgemeyin.“
Adana Büyükşehir
Belediyesi
vatandaşla
birebir diyalogda bulunan otobüs şoförlerine, halkla iletişim konusunda eğitim
semineri veriyor.
ŞOFÖRLER SAHADAKİ BELEDİYENİN YÜZÜ
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan
Karalar’ın, hizmetin her aşamasında kaliteden ve güleryüzden ödün verilmemesine
yönelik direktifleri doğrultusunda, otobüs şoförlerinin katıldığı seminer
düzenlendi.
Büyükşehir Belediyesi Ulaşımdan Sorumlu Genel
Sekreter Yardımcısı Birgül Ağdemir, Adana Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonunda gerçekleştirilen seminerde, otobüs
şoförlerinin belediyenin sahadaki yüzü olduğunu söyledi. Ağdemir, şoförlerin
hal, tavır ve davranışlarının çok önemli olduğunu ve bu konuda şoförlere
güvendiklerini ifade etti.
MERHABA VE TEBESSÜMÜ ESİRGEMEYİN
Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı Uzm. Dr.
Rıza Mete de şoförlere, vatandaştan bir merhabanın ve tebessümün
esirgenmemesini istedi. Kamu hizmeti veren belediyelerden iletişim çok önemli
olduğunu kaydeden Mete, “Belediyelerin hizmetlerini halka yansıtırken
vatandaşla en fazla iletişime geçen otobüs şoförlerimizdir, bu nedenle
şoförlerimiz beden diline ve konuşmalarına özen göstermelidir. Vatandaşın
bindiği otobüsten memnun inmesi siz şoförlerimizin iyi hizmet ve güler yüzüyle
olacaktır” dedi.
İLETİŞİMDEN KORKMAYIN
Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu’na
gerçekleştirilen eğitim seminerinde Psikolog Tuğçe Önder ile Melike Manga
şoförlere, vatandaşla doğru iletişim kurma yöntemleri konusunda bilgi aktardı.
Büyükşehir Belediyesi’nde görev yapan 600 dolayındaki şoföre seslenen Önder ve
Manga, halkla iletişimin kalitesinin çok önemli olduğuna vurgu yaptı ve pozitif
olmanın yöntemlerini anlattı.